قبل از هرگونه فعالیت در سایت ضروری است قوانین و ضوابط استفاده از سایت iravanitehrani.com با دقت مطالعه شود و برای ادامه فعالیت در سایت با آنها موافقت شود.

این مقررات شامل:

1-تنها مرجع خرید محصولات و دوره های علی ایروانی طهرانی سایت iravanitehrani.com است و فروش محصولات از هیچ طریق نبوده و نخواهد بود.

۲-فقط فردی که بهای محصولات را پرداخت کرده است و خانواده وی(افرادی که با وی زندگی می‌کنند)حق استفاده از محصولات را خواهد داشت،بنابراین افراد اجازه انتشار فایل های خریداری شده را نداشته و در صورت انتشار آن،فرد متخلف تحت پیگرد قانونی قرار داده شده و متحمل تمام ضرر و زیان ناشی از این عمل قرار خواهد گرفت .

۳-شماره موبایل ثبت شده در سایت به منزله ی شناسه کاربری و شناسه هویتی شما خواهد بود و این امر به منزله سهولت در ورود کاربران و استفاده ی بهینه از سایت می‌باشد.

۴-امکان انتقال حساب کاربری از یک شماره موبایل به شماره دیگر نخواهد بود و در صورت تغییر شماره همراه،کلیه مسئولیت خریداری شده در شماره ی ثبت شده باقی مانده و امکان انتقال آن به شماره جدید نخواهد بود.

۵-پس از خرید هر محصول،محتویات محصول در حساب کاربری ثبت شده(که با شماره موبایل ایجاد شده است)قرار خواهد گرفت و هیچ بسته و یا اطلاعات فیزیکی برای فرد خریدار ارسال نخواهد شد.

۶-پس از خرید محصولات از سایت،محتویات آن در حساب کاربری قابل نمایش و دانلود خواهد بود و هرگز امکان لغو خرید و یا استعداد وجه وجود ندارد.

۷-مهم ترین عامل در محصولات این سایت،میزان باور شما به اطلاعات و اراده و جدیت در تمرین های هر دوره خواهد بود،تجربیات قبلی ما در زمینه های گوناگون تغییرات زندگی شاگردان متعهد در تمامی جنبه ها،گویای این مهم بوده است،بنابراین همه ی تغییرات با میزان باور پذیری و ایجاد آمادگی فردی در پیگیری و عمل به تمارین ایجاد خواهند شد و به همین دلیل هیچ تضمینی در بازگشت وجه محصولات خریداری شده وجود ندارد.

۸-پس از خرید محصولات،در جهت دانلود آنها از وسیله ی مناسب استفاده نمایید،یعنی موبایل یا رایانه با حافظه ی کافی،سایت پذیرنده هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات دانلودی برای وسایل نامناسب(سیستم عامل های قدیمی و یا حافظه ناکافی)ندارد.

۹-محصولات خریداری شده تا شش ماه در حساب کاربری شما باقی خواهند ماند،توصیه می‌شود،به محض خرید محصولات،آنها را دانلود و در دستگاهای شخصی ذخیره نمایید.

۱۰-امکان خرید تک جلسه ایی برای محصولات وجود نداشته و خرید تنها با دسته بندی های استاندارد سایت امکان پذیر خواهد بود.

۱۱-خریداری هر محصول از سایت،شامل آبدیت های بعدی نیز بوده و برای افرادی که یک محصول را خریداری کرده باشند،به صورت خودکار در حساب کاربری قرار خواهد گرفت.

۱۲-در هنگام خرید به قیمت محصول(قیمت های سایت به تومان می‌باشد)و نام محصول توجه فرمایید،پس از مراحل خرید امکان هیچ گونه تغییری وجود ندارد،بنابراین اگر فردی در خرید محصول اشتباه نماید،امکان جابه جایی خرید یا برگشت وجه وجود ندارد.

۱۳-تنها افرادی امکان دسترسی به فایل های دانلودی و نظرات را دارند که در سایت ثبت نام نموده و با استفاده از شماره موبایل خود وارد سایت شوند.

۱۴-ثبت نام در سایت و اصلاح اطلاعات فردی در زمان ثبت نام،تنها توسط کاربر قابل انجام می‌باشد.

۱۵-پس از ثبت نظرات در سایت،امکان ویرایش و یا حذف آن وجود ندارد،پس در ثبت نظرات دقت لازمه را به عمل آورید.

۱۶-اطلاعات اعضای سایت کاملا محفوظ است و تحت هیچ عنوان(حتی درخواست خود فرد)در اختیار دیگری قرار داده‌ نمیشود.

۱۷-درج هر گونه اطلاعات شخصی از قبیل شماره موبایل،آدرس ایمیل و … در قسمت نظرات امکان پذیر نبوده و نظر مربوطه منتشر نخواهد شد،در صورت تکرار مورد فوق،امکان درج نظر از کاربر خاطر گرفته خواهد شد.

۱۸-تمام فعالیت و نظرات شما،با نام کاربری انتخاب شده توسط خودتان در سایت نمایش داده خواهد شد.

۱۹-امکان حذف پروفایل و نظرات،پس از ثبت امکان نمیباشد.

۲۰-سایت رسمی علی ایروانی طهرانی حق ویرایش،حذف پروفایل و یا محدود کردن فعالیت های هر فردی که قوانین سایت را رعایت نکند،دارد.